Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Metody pracy

Glottodydaktyka to edukacja językowa dzieci, której celem jest przygotowanie dzieci do nauki czytania i pisania.

Metoda Pedagogiki Zabawy Celem Pedagogiki Zabawy jest wzbogacenie form pracy grupowej, umożliwienie rozwijania aktywności i zaangażowanie się jej członków we wspólne działania. Stawiając sobie za cel polepszenie komunikacji między nauczycielem a dzieckiem w procesie uczenia się i nauczania. Burzy mity, które naukę łączą jedynie ze żmudnym wysiłkiem, często pozbawionym jakiej przyjemności. Daje nauczycielowi większą swobodę działań a pomaga dziecku znaleźć jego własną drogę, na miarę jego możliwości i zdolności.

Metody Aktywizujące pozwalają osiągnąć różnorodne cele. Rozwijają u dzieci wiele cech osobowości- pamięć, spostrzegawczość, wyobraźnię, samodzielność,dociekliwość, wytrwałość, kreatywność, pogłębianie zainteresowań, przyswojenie bez trudu nowej wiedzy często w formie zabawy, wdrażanie własnych pomysłów, wymiana poglądów, komunikowanie się, rozwiązywanie problemów w sposób twórczy, efektywne działanie w zespole, podejmowanie działań.

Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne Metoda ta to opracowany zestaw ćwiczeń wywodzący się z naturalnych potrzeb dzieci zaspakajanych w kontaktach z dorosłymi. Myślą przewodnią jest pozwolenie na pokonywanie barier, ułatwiając dzieciom funkcjonowanie motoryczne i dając im poczucie sprawności ruchowej.

Metoda R. LabanaPolegająca na ruchu podejmowanego zgodnie z własną inwencją, wyobraźnią i doświadczeniem. Ćwiczenia gimnastyczne przybierają formę zadań otwartych, którezapewniają duży margines swobody, możliwości samodzielnego decydowania o sobie samym i tym samym wyrażenia swej indywidualności.

Metoda Carla Orffa Głównym celem i zadaniem tej metody jest wyzwalanie i u dzieci ekspresji i rozwijania intencji twórczej. Zwłaszcza powiązanie muzyki z ruchem stanowi bardzo charakterystyczny element tej metody. Szeroko rozbudowany repertuar ćwiczeń i zabaw daje okazję do rozwijania zadatków dzieciom uzdolnionym, jak i zaniedbanym. Które mają okazję wyrównać swe braki.